Servis dronov DJI MAVIC PRO, DJI PHANTOM 4, SPARK
Havarovali ste s vaším dronom a potrebujete ho vyservisovať? Ponúkame záručný a pozáručný servis dronov DJI.
Prineste k nám Váš dron a my Vám pomôžeme s jeho spojazdnením. Našou prednosťou je profesionálny a individuálny prístup ku každému klientovi.
Pozrite si cenník pre bližšie informácie pre niektoré z modelov, ktoré opravujeme, ďalšie čoskoro doplníme, ak ste nenašli svoj model neváhajte nás kontaktovať –0948326850, info@aeromodel.sk. :
|
|||||
DJI MAVIC 3 PRO/ 3 CLASSIC | DJI MINI 3 / 3 PRO/ 4 PRO | DJI AVATA/ DJI FPV | DJI MAVIC PRO/ PRO PLATINUM | DJI MAVIC MINI / MINI SE MINI 2/ MINI 2 SE | DJI MAVIC AIR 2 |
S našou pomocou závadu odstránime a znovu budete môcť lietať.
Špecializujeme sa hlavne na DJI servis , YUNEEC servis a SYMA servis. Opravíme Váš DJI MINI 3 PRO, DJI MINI 4 PRO, DJI MAVIC PRO, DJI MAVIC AIR, DJI MAVIC AIR 2, DJI MAVIC 2 PRO, DJI MINI 2 SE/ MINI 2, DJI MINI 3, DJI MATRICE 210 tak, aby mohli opäť lietať a prinášať radosť. Zameriavame sa na výmenu poškodených ramien dronov, výmenu motorov a na opravu gimbalov a kamier. Ak máte inú značku dronu viete sa o prípadnom servise informovať priamo na našej predajni –0948326850, info@aeromodel.sk.
Ak ste kúpili dron a neviete si sním rady, príďte k nám a my Vám pomôžeme s aktivovaím dronu, updateom nového firmwareu do dronu a vysielača. Ceny sú závislé na zožitosti úkonu, resp. dohodou.
Adresa pre zasielanie servisu( je nutné vopred nás kontaktovať a odsúhlasiť odoslanie tovaru na servis)
AEROTRADECOM,s.r.o.
Komenského 23
04001
Košice
Aký je priebeh servisu ?
1. Prineste nám, alebo zašlite dron na našu adresu aj s príslušenstvom k dronu (ovládač, batéria, nabíjačka). V prípade, že to budete zasielať je potrebné uviesť popis závady (prípadne ako sa závada stala), Vaše meno, adresu a tel. kontakt. Dron musí byť očistený od blata a pod..
2. Dron nám zašlete alebo prinesiete osobne v originálnej krabici/ kufríku.
3. Následne naše technické oddelenie diagnostikuje závadu a predbežnú cenu opravy Vám zašleme na odsúhlasenie.
4. Keď cenu odsúhlasíte objednávajú sa náhradné diely k oprave a prebieha opravda dronu našim technickým oddelením. Ak s cenou nebudete súhlasiť a v oprave dronu nebudeme pokračovať účtujeme si za diagnostiku poplatok 40 € + poštovné.
5. Po oprave dronu sa dron ešte odskúša či všetko funguje tak ako má.
6. Následne budete kontaktovaní a dron si budete môcť vyzdvihnúť, alebo Vám ho zašleme na dobierku vo výške opravy + poštovné.
Dĺžka servisu záleží od náročnosti a dostupnosti náhradných dielov. Obvykle to býva 15 až 30 dní v prípade dostupnosti náhradných dielov. V prípade dlhšej dodacej lehoty náhradných dielov je časový horizont dlhší o čom budete vopred informovaní.
Prikladáme zopár záberov zachytávajúcich náš profesionálny servis dronov DJI.