TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit
Kód: TLR03022_ASSúvisiaci tovar
Podrobný popis
Charakteristika
Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou z najlepších súprav RC pretekárskych áut na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely vrátane podvozku, možnosti nastavenia podvozku a tuningové diely v balení. Veľké hliníkové olejové nastaviteľné tlmiče, kompletné vybavenie guličkovými ložiskami, nízka hmotnosť a mnoho ďalších vylepšení posúvajú 2WD elektro buggy na vyššiu úroveň. Bugina bola tiež optimalizovaná pre koberce a umelú trávu, takže je možné použiť predný spojler (je súčasťou dodávky) na zvýšenie prítlaku na prednú nápravu a efektívnejšie riadenie.
Vlastnosti
- Vylepšená geometria riadenia
- Obsahuje hliníkové diely
- Obsahuje karbónové komponenty
- Obsahuje titánové napínače
- Super ťažká trecia spojka (SHDS)
- Upravená konfigurácia prevodov
- Nový guľový diferenciál
- Odpruženie náprav Stiffezel
- Zabudované uchytenie chladiča motora
- Ľahká lexanová karoséria
- Frézovaný hliníkový podvozok 2.0
- Hliníkový zadný náboj
- Veľkopriestorové 12 mm tlmiče Gen3
- Voliteľný predný spojler (predáva sa samostatne)
- Súčasťou balenia je mnoho tuningových dielov
Závodné komponenty
Súprava 22 5.0 DC ELITE Race Kit obsahuje diely na zostavenie vozidla 100% pripraveného na preteky. Obsahuje komponenty špeciálnej výbavy, predné a zadné priečne stabilizátory, karbónové komponenty, guľové diferenciály, nové nástavce náprav, kvalitné tlmiče, lisované kompozity a karbónové a hliníkové komponenty sú v súlade s tým, čo pretekári očakávajú od pretekárskej terénnej DC Buggy.
Balík karbónových komponentov
Súprava DC ELITE Race obsahuje predné a zadné karbónové veže tlmičov, montážnu dosku elektroniky a držiak zadného krídla.
Súčasťou sú tuningové hliníkové diely
Tím Losi Racing používa na pretekoch Pro 22 5.0 množstvo voliteľných hliníkových dielov na zlepšenie údržby alebo výkonu, tie sú teraz súčasťou súpravy. Patria medzi ne hliníkové ramená a páky serva, tyče ramien serva, lôžko serva, vonkajšie vložky predných ložísk, blok zadných spojovacích tyčí, čapy C a D a hliníkové matice.
Nové konce zadných spojovacích tyčí a guľové kĺby
model 22 5.0 DC ELITE ponúka najviac nastaviteľnú zadnú nápravu, akú kedy spoločnosť TLR vyrobila. Obsahuje vnútorné zadné čapy, nastavenie rozchodu kolies, špičkové zadné spojovacie tyče s variabilným nastavením výšky (VHA), ktoré umožňujú väčšie možnosti nastavenia výšky nápravy.
Titánové napínače
Titánové napínače boli vždy vylepšením ladenia pretekárskych strojov a správna sada 22 5.0 DC ELITE sa bez nich nezaobíde. V celom vozidle obsahujú titánové napínače, ktoré šetria hmotnosť a zvyšujú odolnosť.
Presnejšia geometria riadenia
model 22 DC 5.0 je dokonalé terénne vozidlo 2WD Team Losi Racing. Geometria riadenia prešla najvýraznejším vylepšením. Zväčšenie dĺžky riadiacich ramien a guľových kĺbov spolu so zmenami Ackermannovho uhla prinášajú modelu 22 5.0 výrazne hladší pocit pri riadení, najmä pri vysokých rýchlostiach, čím sa zvyšuje bezpečnosť riadenia na užších tratiach.
Trecia spojka Super Heavy Duty Slipper (SHDS)
Trecia spojka bola optimalizovaná pomocou nového trecieho taniera, pružiny a matice M4 pre presný sklz a mäkšie a presnejšie zrýchlenie. Je možné použiť hnací prevod s čelným ozubením od 96T do 81T.
Tlmiče Gen3 12 mm Big Bore
Nová generácia tlmičov G3 bola úplne prepracovaná a vylepšená. Piesty sú teraz zaistené skrutkami, hriadeľ má teraz priemer 3 mm, nové sú piesty so závitom, nový je tvar spodného viečka, pružinové košíčky ponúkajú -3 mm, 0 mm a +4 mm, nové guľôčkové čapy a množstvo ďalších vylepšení prináša Team Losi Racing.
2 mm frézovaný hliníkový podvozok
Podvozok s hrúbkou 2 mm je poddajnejší, a preto sa 22 5.0 ľahšie ovláda, je tiež stabilnejší na trati a nie je ľahké ho prevrátiť, lepšie tlmí nárazy a má tvrdší odskok.
Guľový diferenciál
V porovnaní s predchádzajúcou verziou modelu 22 2.0 má presný guľový diferenciál novú konštrukciu prítlačného kotúča, guľôčky z karbidu volfrámu a výnimočne hladký a dlhotrvajúci výkon.
Ľahké telo modelu 22 5.0
Pretekárska karoséria musí byť čo najľahšia a mať správny tvar, aby si udržala nízke ťažisko a vysokú prítlačnú silu. Karoséria 22 5.0 bola vytlačená z plechu s hrúbkou 0,8 mm.
Predné krídlo TLR v balení
Pri vysokých rýchlostiach je použitie prednej odtokovej hrany plne opodstatnené, poskytuje prítlak na prednú nápravu a zefektívňuje riadenie pri vyšších rýchlostiach.
Vyrába sa v metrickom systéme
Pri montáži bol použitý metrický spojovací materiál, takže náhradné skrutky, matice a podložky sa ľahko nájdu a pomôžu znížiť počet nástrojov potrebných na servis a montáž modelu.
Nastavenie výšky diferenciálu
Model Auto 22 5.0 DC má možnosti nastavenia výšky diferenciálu 0 mm, +1 mm, +1,75 mm, +2,5 mm a +3,5 mm na optimalizáciu uhla výstupných hriadeľov.
Nastavenie parametrov riadenia
Auto 22 5.0 AC obsahuje štandardný predný čap s nízkym stredom nakláňania (LRC), ako aj samostatný predný čap s vysokým stredom nakláňania (HRC). Súčasťou je aj nová podložka s hrúbkou 1 mm, ktorá umožňuje pokročilejšie nastavenia. Teraz si môžete vybrať nastavenie Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll alebo High Roll Center.
Nový blok tyčí prednej nápravy
Nový blok tyčí prednej nápravy umožňuje meniť odklon prednej nápravy a pridáva tretiu možnosť, ktorá poskytuje najlepšie vyváženie riadenia a stabilitu v mnohých rôznych podmienkach.
Úložný priestor pre nízku kapacitu batérie v podvozku
model 22 5.0 DC ELITE sa môže pochváliť najvšestrannejším a najjednoduchšie použiteľným systémom uchovávania batérie. Batéria je na oboch koncoch zovretá elastomérovými pásmi, ktoré sa dajú roztiahnuť tak, aby sa pod ne zmestila batéria rôznej výšky a akejkoľvek hmotnosti.
Optimalizované kompozity, Stiffezel
V kľúčových komponentoch modelu 22 5.0 DC ELITE možno nájsť rôzne kompozitné materiály. Kompozity obsahujú diely, ktoré pretekársky tím uprednostňuje: ramená prednej nápravy Stiffezel, ramená zadnej nápravy Stiffezel, časti tlmičov a ďalšie. Kompozitné materiály sú ľahšie ako kov, preto má zmysel ich používať tam, kde to nemá vplyv na životnosť dielov, a v mnohých prípadoch je to dokonca výhodnejšie.
Voliteľné zaťaženie
Voliteľné mosadzné závažia možno namontovať pod batériu, pod prijímač alebo na miesto spojky hriadeľa prednej nápravy. To umožňuje jednoduché nastavenie statickej záťaže a výber zaťaženia podľa toho, ako sa menia podmienky na trati. Pri jazde s vyššou statickou záťažou sa podvozok stáva neutrálnejším a ľahšie sa ovláda na povrchoch s vysokou priľnavosťou. Závažia nie sú súčasťou dodávky.
Zadné krídlo TLR 6.5
Zadné krídlo je vyrobené z vysoko odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo sa osvedčilo ako najlepšie a najstabilnejšie zadné krídlo dostupné pre vozidlá 1:10 2WD.
K dispozícii je držiak na montáž chladiča
Pri pretekoch sú motory namáhané na hranicu svojich možností, a pretože sa dosť zahrievajú, je potrebný ventilátor na udržanie nízkej teploty motora. Súprava preto obsahuje držiak na jednoduchú a spoľahlivú montáž ventilátora (ventilátor nie je súčasťou dodávky).
Konfigurácia pohonu
trojstupňová prevodovka umožňuje posunúť motor o 20 mm dopredu, viac k stredu podvozku. Táto úprava umožňuje zatáčanie pri vyšších rýchlostiach.
Odporúčame zakúpiť
Čas zostavenia súpravy je približne 7 hodín.
Na zostavenie auta potrebujete
- 2-kanálovú RC súpravu
- Štandardné servo riadenia
- Motor série 540 s pastorkom 48t
- Vhodný akumulátor
- Vhodný regulátor
- Nástroje
- Nabíjačka
- Disky a pneumatiky
- Lepidlo na skrutky, lepidlo na pneumatiky, silikónový olej na guľový diferenciál, farba na karosériu podľa vlastného výberu.
Dodatočné parametre
Kategória: | Off-road |
---|---|
Hmotnosť: | 1.86 kg |
Guľôčkové ložiská: | Kompletné |
Typ: | Buggy 2WD |
Výška: | 148 mm |
Odpruženie kolies: | The Independent |
Stupnica: | 1:10 |
Dĺžka: | 382 mm |
Šírka: | 250 mm |
Tlmiče nárazov: | Hliník 12 mm nastaviteľný olej |
Rozvor: | 280 mm |
Svetlá výška podvozku: | nastaviteľné |
Hmotnosť: | 1550 g v závislosti od typu zariadenia |
Práca s telom: | 22 5.0 Kabína dopredu, 0,7 mm |
Priestor pre batérie: | 139.7 x 46 x 24,5 mm |
Disk: | pohon zadných kolies 2WD |
Priemer kolesa: | 56 mm 2,2" |
Motor: | 540 odporúčané |
Podvozok: | Hliník 2 mm Big Bore 7075-T6 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.